E72 adalah handphone aku yang kelima pakai setakat ini...entah macam mana lah aku boleh terpikat...tiada sebarang perancangan dan niat untuk menukar handphone aku yang keempat yang berjenama sony ericson K770i yang masih hebat jika dalam kategorinya berbanding rakan ku yang memakai kereta honda city(hehehe jangan marah kawanku itu')....namun apakan daya tertariknya aku kerana keterpegunan apabila melihatkan keistimewaan GPS yang ditawarkan...pehh di tambah pulak dengan spesifikasi yang menyeluruh menyamai telefon yang canggih2 mahal2....apalagi...pusing satu low yatt cari paling murah maaaa...akhirnya si amoi bernama carryn kam berjaya mencairkan aku hehehehe harganya laaah bukan orangnya hehehe....akhirnya aku merembat tanpa rasa bersalah....kuang2...disepanjang perjalanan pulang aku terus menggunakan aplikasi GPS (Garmin) pehhh amat sesuai bagi kaki pecut...garmin berjaya menjejaki setiap kamera polis pada setiap lampu isyarat di kuala lumpur...dan disepanjang hiway plak...irama nada amaran berkumandang setiap kali menghampiri tempat2 yang menjadi perangkap had laju....pehhh nmengkagumkan....harap ianya berbaloi...cumanya aku mula jadi gelabah biawak apabila si rakanku yang berkereta honda city memberi kata-kata sinis yang harus direnungkan dan perlu diambil tindakan hehehehe ' abe, pakai hp mahal2, full spec. tapi pakai prepaid tak jadi bohhhhhh'...katanya....mmmmmm perlu kena secawan kopi untuk memikirkannya.......

2 comments:

sherr said...

betul tuh ustat...kena up sikit...kalau tepon canggih tapi tak boleh nak surf...tak guna jugak kan...hehehe...GO BRO!!!!choli

ASRUL EFENDI BIN HASSAN said...

itulaa dok pikiaq nak amek pakej celcom exec tuuuu